VVD Rucphen verrast zorgverleners op dagbesteding en verzorgingshuizen

Het harde werken wordt beloond.

© Toon Verdaasdonk

Het harde werken wordt beloond.

Binnen de werkgroep campagne VVD Rucphen werd het plan geboren om de medewerkers in de ouderzorg en dan specifiek de dagopvang en steunpunt medewerkers een taart te overhandigen. William Heeren was de bedenker en heeft het plan uitgewerkt. Inmiddels zijn we op alle 7 locatie langs geweest met een afvaardiging van de VVD fractie. De VVD landelijk is beloond voor het harde werken met meer Kamerzetels en wederom de grootste partij. Wij vinden dat de echte winnaars de zorgmedewerkers zijn en vandaar dat wij hun harde werken wilde belonen met extra aandacht en een lekkere taart vanuit de lokale VVD.

Het is zeer enthousiast ontvangen en de medewerkers hebben de lekkernij gedeeld met de cliƫnten van de dagopvang. Normaal zijn er veel vrijwilligers die ondersteunende taken verrichten. Door de covid 19 pandemie zijn hier beperkingen in en maakt het voor de medewerkers extra lastig om alles te laten doorgaan. Hier zijn wij als lokale politiek ons zeer van bewust en vandaar dat we graag deze doelgroep graag extra aandacht wilde geven.

Als VVD fractie zijn wij scherp op de budgetten en stellen vaak kritische vragen over de besteding ervan tijdens commissie en raadsvergaderingen. Hier merken weinig mensen iets van en op deze wijze willen we extra laten blijken dat wij als partij ons zeer bewust zijn van het belang van aandeel in de lokale zorg.

Een geslaagde actie met veel blije gezichten