Welkom

VVD-Rucphen

De crisis is voorbij.

De economie groeit, de werkeloosheid daalt en de woningmarkt bloeit op.

Maar nog lang niet iedereen voelt dat in zijn eigen leven.

Daarom moeten we doorbouwen zodat straks alle inwoners van onze gemeente de vruchten kunnen gaan plukken van het herstel!

Iedereen aan het werk

Het is ontzettend belangrijk om werk te hebben omdat je daarmee voor jezelf en je gezin kunt zorgen. Onze VVD wil dat iedereen een baan kan vinden. Dat de hoogte van je pensioen duidelijk is. En dat de belastingen omlaag gaan. Zo voelen we allemaal dat het beter gaat.

Nederland veilig houden

Veiligheid kun je nooit 100% garanderen. Maar de VVD doet er wel alles aan om ons land te blijven beschermen tegen terroristen, criminelen en vijandige landen. Daarom investeren we in onze politie en ons leger. Overlastsituaties moeten hard en streng aangepakt worden. Ook we willen een nieuwe stroom migranten voorkomen.

Vertrouwen op onze goede zorg

Op zorg moet je kunnen vertrouwen. Gelukkig hebben we in onze gemeente Rucphen geweldige zorg dankzij alle huisartsen, verpleegkundigen en mantelzorgers.

Onze ouderen moeten de zorg krijgen die ze verdienen

Bestuurlijke zelfstandigheid

De VVD wil dat onze gemeente zo lang mogelijk zelfstandig blijft. Waar mogelijk willen we natuurlijk graag met onze omliggende gemeenten samenwerken. Dat is alleen maar goed.

Besturen is vooruitzien

We willen onze gemeente leefbaar houden voor jong en oud.

Betaalbare woningen, centrumplannen, toeristische initiatieven, de omleidingsweg en de ontwikkeling van de Binnentuin dragen we als VVD-Rucphen een warm hart toe.

Trots

VVD-Rucphen is trots op haar groene gemeente en is ook trots op haar sportieve inwoners die samen met alle ontelbare vrijwilligers er voor zorgen dat het in onze gemeente goed toeven is !

Dat is waar onze VVD voor staat !